قاب آینه فلزی دیواری سیرکل

قاب آینه-فلزی-گرد-دیواری-طرح سیرکل-تولیدی-تهران-رزین مهر

از {{model.count}} رای
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب قطر:
قطر را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
فروشنده: گروه تخصّصی رزین مهر
آماده ارسال ناموجود
600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قاب آینه فلزی گرد دیواری طرح سیرک در رنگ‌های کوره‌ای مشکی سوپرمات، طلاییی، نقره ای، سفید می‌باشد که در رنگ‌های دیگر نیز قابل سفارش است. سایز قاب آینه نیز قابل سفارش در قطرهای 50، 58، 70، 80، 90 س‌م می‌باشد. این قاب ساخته شده با پروفیل 30*10 و ضخامت 2میل و همچنین با پروفیل 10*10 و ضخامت 1میل که پروفیل 10*10 در نمای کار مشاهده می شود و به عنوان زوار قاب در نظر گرفته شده است. پروفیل 10*10 از لبه جلو قاب نیم‌س‌م عقب تر است و فضای خالی پشت قاب 1.5س‌م است که 4میل آن را آینه اشغال میکند و حدود1س .فضای خالی باز موجود است که همین امر باعث می‌شود آینه از ضربات پشت و جلو محافظت شود.

قاب آینه فلزی دیواری سیرکل

رنگ: کوره ای مشکی سوپرمات، طلاییی، نقره ای، سفید
توجه: در رنگ های دیگر نیز قابل سفارش است.
سایز: قابل سفارش در قطرهای 50، 58، 70، 80، 90 س‌م
قیمت: قیمت در صفحه درج شده و قیمت طلایی و نقره‌ای 170،000 تومان گرانتر است

توجه: هریک از این سایزها بخواهید تقدیم عزیزان رزین مهری می‌شود. قاب آینه با آینه کامل متفاوت است. قاب‌های آینه‌دار را فقط برای تهران و حومه ارسال می‌کنیم.

نکته مهم: محصولات و مصنوعات چوبی و فلزی رزین مهر در سایزهای سفارشی قابل تولید هست. شما عزیزان رزین مهری از طریق ثبت سفارش در پنل سایت‌رزین‌مهریا کلیک بروی صفحه تماس‌باما به طور مستقیم با ما در ارتباط باشید.
قاب های آینه در مدل های زیادی وجود دارند که طرح های سفارشی خودتان را می‌توانید از طریق واتساپ، پیج‌اینستاگرام و پیام رسان‌های ایتا و روبیکا برای ما ارسال نمایید تا همان طرح را برای شما اجرا کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...