قاب آینه قدی تمام پنجره ای

قاب آینه-فلزی-قدی-تمام پنجره ای

از {{model.count}} رای
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
فروشنده: گروه تخصّصی رزین مهر
آماده ارسال ناموجود
2,064,000
1,680,000 تومان
تخفیف
19%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • رنگ: الکترو استاتیک کوره‌...

قاب آینه قدی فلزی گنبدی طرح تمام پنجره‌اي با رنگ‌های کوره‌ای مشکی سوپرمات، طلاییی، نقره ای، سفید است که در رنگ‌های دیگر نیز قابل سفارش می‌باشد. سایز قاب آینه قابل سفارش در سه عرض 60، 70، 80 س‌م و ارتفاع 160 تا 180س‌م است. این قاب ساخته شده با پروفیل 30*10 و ضخامت 2میل و همچنین پنجره ها با پروفیل 10*10 و ضخامت 1میل است. پنجره‌ها مماس با قاب هستند. فضای خالی پشت قاب 2س‌م است که 4میل آن را آینه اشغال میکند و حدود 1.6س فضای خالی باز موجود است که همین امر باعث می‌شود آینه از ضربات پشت و جلو محافظت شود.

قاب آینه فلزی گنبدی طرح پنجره‌اي

رنگ: الکترواستاتیک کوره ای مشکی سوپرمات، طلاییی، نقره ای، سفید
توجه: در رنگ های دیگر نیز قابل سفارش است.
سایز: قابل سفارش در سه عرض 60، 70، 80 س‌م
       و ارتفاع 160 تا 180س‌م
توجه: هریک از این سایزها بخواهید تقدیم عزیزان رزین مهری می‌شود. قاب آینه با آینه کامل متفاوت است. قاب‌های آینه‌دار را فقط برای تهران و حومه ارسال می‌کنیم.

قیمت جشنواره‌ای رنگ مشکی و سفید: 1،400،000تومان
                            طلایی و نقره ای: 1،600،000تومان

نکته مهم: محصولات و مصنوعات چوبی و فلزیرزین مهر در سایزهای سفارشی قابل تولید هست. شما عزیزان رزین مهری از طریق ثبت سفارش در پنل سایت رزین‌مهر یا کلیک بروی صفحه تماس‌باما به طور مستقیم با ما در ارتباط باشید.
قاب های آینه در مدل های زیادی وجود دارند که طرح های سفارشی خودتان را می‌توانید از طریق واتساپ یا پیج‌اینستاگرام و یا پیام رسان‌های داخلی (ایتا _ روبیکا)  برای ما ارسال نمایید تا همان طرح را برای شما اجرا کنیم.

رنگ
الکترو استاتیک کوره‌ای مشکی، نقره‌ای، طلایی، سفید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...